اینجا درباره طراح سایت تون میخوانید؛

نام طراح سایت شما افسون صدر است.

طراح سایت شما، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبایی را خوانده و پایان نامه‌ش در زمینه ارزیابی وب سایت دانشگاه علامه طباطبایی بود. 

بعد از دوران دانشگاه چون به طراحی سایت علاقه داشت مشغول یادگیری حرفه‌ای طراحی سایت و سئو شد و این کار را در کنار فعالیتش در زمینه مدیریت فروش و بازاریابی ادامه داد.

چرا باید با افسون صدر کار کنید؟

حدودا ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و بازاریابی دارد. برای همین خوب مشتریان و نحوه جذب مشتریان را درک می‌کند. هم نیازهای سمت کسب و کارها و هم نیازهای سمت مشتریان را می‌فهمد. مزیت طراحی سایت اون با سایر طراحان سایت در همین هست. با استفاده از تجربه جندین ساله‌ی ارتباط مستقیم با مشتری و حضور در واحد فروش اول اقدام به طراحی تجربه کاربری (UX) و سپس طراحی رابط کاربری (UI) می‌کند و در نهایت یک سایت حرفه‌ای برای شما طراحی می‌کند.

اما طراحی فقط یک سایت کافی نیست. زمانی می‌توانید از سایت خودتان برای افزایش درآمد سود ببرید که بتوانید با مخاطب هدف خود ارتباط داشته باشید. برای پیدا کردن مخاطب هدف نیاز است سایت شما سئو شود. تخصص دیگر طراح سایت شما طراحی استراتژی سئو است. افسون عقیده دارد سئوکار حرفه‌ای مثل پزشک خانوادگی می‌باشد که از همه مسائل سایت مطلع هست و به موقع اقدام می‌کند.

و اما درباره پومونا؛ می‌دانید معنی پومونا چیه؟ پومونا الهه درخت میوه در زبان یونان باستان است.

ما عقیده داریم نتایج حاصل یک کسب و کار میوه‌های آن هستند. به همین دلیل برندمان را پومونا گذاشتیم. تا بتوانیم با خدمات طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و سوشیال برندینگ درخت کسب و کار شما را پربارتر کنیم.

فعالیت در دنیای آنلاین از دنیای فیزیکی پیشی گرفته است. فعالیت‌های بموقع در دنیای اینترنت باعث می‌شود ریشه‌های کسب و کار شما تغذیه شود و آینده درخشانی را برای شما رقم بزند.

اگر حس خوبت بهت میگه الان وقت تغییر و رشد هست درنگ نکن

همین الان با ما تماس بگیر و وقت جلسه مشاوره تنظیم کن

گفتگو از طریق واتس‌آپ
ارسال پیام به واتس‌آپ