خدمات طراحی UI  و  UX

در این بخش به خدمات طراحی UI و UX  پومونا پرداخته‌ایم. برای آشنایی با خدمات طراحی UI و UX ما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی UI چیست؟

طراحی UI یا طراحی رابط کاربری (‌User Interface‌) به طراحی زیبا شناختی محصولات دیجیتال از دیدگاه نحوه برقراری ارتباط کاربر با محصول دیجیتال می‌پردازد.

در طراحی رابط کاربری طراح سعی دارد اجزای یک محصول دیجیتال مانند سایت یا پلیکیشن را برای کاربر طوری طراحی کند که برای او جذاب باشد و به راحتی بتواند با بخشهای مختلف کار کند و نیاز خود را برطرف نماید. در کنار طراحی UI بحث طراحی UX مطرح می‌شود.

طراحی UX چیست؟

طراحی UX یا طراحی تجربه کاربری (User Experience) روند و استراتژیی است برای افزایش رضایت کاربران در استفاده از محصولات دیجیتال.

در طراحی تجربه کاربری همانطور که از نام آن مشخص است هدف ارتقا رضایت و راحتی استفاده کاربر از محصول دیجیتال است. به همین منظور قبل از کد نویسی محصول دیجیتال باید بررسی شود که مشتری در شرایط استفاده از این محصول به چه مواردی در چه زمانی و در کجای صفحه نیازمند است. روابط بین صفحات، جهت هدایت کاربر به بخشهای بعدی و یا اقدامهای بعدی باید بصورت تخصصی بررسی و طراحی شود. این طرح یکی از مهمترین‌ترین اقدامات در جهت جلب رضایت مشتری و حفظ آن در فرایند خرید و برقراری ارتباط کاربر با خدمات و محصولات دیجیتالی است.

فرایند خدمات طراحی UI و UX به چه صورت است؟

ابتدا شما می‌توانید از طریق کانالهای ارتباطی ما و یا پر کردن فرم مشاوره به ما درخواست بدهید.

سپس یک جلسه تخصصی حضوری و یا آنلاین برای آشنایی با کسب و کار و شرایط فعلی شما گذاشته می‌شود.

در مرحله بعد یک ارزیابی اولیه از محصول دیجیتال شما و محصولات مشابه بازار برای شما ارسال می‌گردد.

و نهایت یک جلسه دوم گذاشته می‌شود و در خصوص شرایط همکاری و شروع کار با هم به توافق می‌رسیم.

هزینه خدمات طراحی UI و UX

هزینه طراحی UI و UX با توجه به شرایط پروژه به صورت توافقی مشخص می‌گردد.  

ثبت درخواست مشاوره

فرم درخواست جلسه مشاوره رایگان

گفتگو از طریق واتس‌آپ
ارسال پیام به واتس‌آپ